reklama

Som chlap.

Až na to, že som žena. Nemám žiadnu poruchu sexuálnej identity. Som šťastne a veselo vydatá. Ale aj tak ma v Japonsku občas majú za chlapa. Je pravda, že mám vlasy kratšie ako môj muž, ktorý je krátkovlasý. Väčšinou nenosím mejkap ani náušnice. Tuku na tvári mám menej než som zvykla. Som vyššia ako priemerný Japonec. Viem, že nie som extra krásavica a som s tým zmierená. Ale to, že vyzerám ako chlap - to je šok. Mám veľmi ženskú hruď. Nemám fúzy ani zrastené obočie. Sukne síce nenosím, ale dotiahnuť to až na chlapa, to som neplánovala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

To, že vyzeráte ako chlap, vám samozrejme nikto nepovie. Zistíte to tak, že sa vám zákazník povzbudivo prihovorí: "Oníčan gambatterune." Po slovensky niečo ako, "Len tak ďalej, mladý muž," tj. pochvala môjho pracovného nasadenia pri výrobe tofu. Alebo keď vchádzate do ženského WC na stanici a teta, ktorá práve vychádza, vás láskavo upozorní, že "toto je dámske WC." Vy ju uistíte, že to je v poriadku, lebo "ja som žena."Alebo naopak vychádzate von zo ženského WC, a pani, ktorá práve vchádza dnu, na vás letmo pozrie, z ničoho nič sa rozrušene otočí a vyjde von - uistiť sa, že omylom nevošla do Pánov, ako sa jej práve zazdalo. Alebo keď stojíte v natrieskanom vlaku a dýchate na krk neznámej osobe, podopieraní zo všetkých strán inými neznámymi osobami. Otvoria sa dvere a nastane preskupovanie rúk, nôh a tiel, lebo dnu sa nasilu vtlačilo ďalších desať osôb a nevystúpila ani jedna. Nervózny ujo vedľa vás osloví: "Oníčan sono ryukku wa dokka ueni agenayo, semainonisa." Po slovensky zhruba, "Mladý muž, dajte si ten ruksak niekam hore, vidíte že tu nie je miesto." Na chvíľu nahodíte grimasu urazeného ega a letmo zvážite myšlienku odvrknúť pánovi niečo drzé o tom, že "to nie je moja chyba že vlak je natrieskaný," ale nepoviete nič a batoh si dáte pred seba, lebo ujo mal bohužiaľ pravdu, váš ruksak musel niekoho riadne tlačiť. Zo spravodlivého rozhorčenia nič nebude, urazené ego sa odrazí, tvár sa odgrimasí a ďalej sa sústredíte na knižku. Ale stále vám znie v hlave "Mladý muž ..." ?!?A tak je zo mňa vraj chlap. Keď som o svojom probléme povedala manželovi, reagoval: "No a?"Vraj kde je problém.Tomu sa hovorí chlapské porozumenie. Chlapi, mám sa od vás stále čo učiť.

Slavka Sakata

Slavka Sakata

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezabijem ani muchu. Pokial nie je velmi otravna. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu